Senaste updaten

I söndags lämnade jag in alla papper till universitetet här i San Francisco och jag måste säga att det kändes otroligt skönt. Hela helgen gick tyvärr åt till stress och oro, jag till och med drömde om det på nätterna. Men nu när det ligger utom min kontroll känns det bra. Jag vet att chansen att jag kommer in inte är så stor och på något sätt känns det ändå okej med tanken att eventuellt bli nekad. Vi kommer att hitta en annan lösning i så fall. 

Resten av veckan har mest gått åt till att försöka slappna av samt komma ikapp med engelska kursen som jag legat lite efter i pga universitetsansökan. Dessutom är Dan's pappa på besök från New York så vi spenderar många middagar med honom. 

Det är den senaste updaten från San Francisco. Förhoppningsvis har jag lite roligare saker att skriva om senare. 
Min vardag, USA | |
Upp