Den där ryggsäcken.

Nu är vi inne på sista tampen. Ska tillbaka till jobbet efter min stora ledighet på hela fem dagar och nu köra sista rycket innan jag slutar. Det är nämligen ca 5 veckor kvar nu på jobbet och jag vet att de kommer att flyga förbi. 
Idag tänkte jag beställa min ryggsäck från outnorth som jag kollat in men tror ni inte då att den är helt slut och inte kommer in förrän i september. GAAAH. Så nu får jag antingen kolla upp andra återförsäljare och betala lite mer alternativt hitta en annan ryggsäck. Undrar bara när jag ska hinna göra allt detta, men det löser sig. I övrigt är det mesta andra fixat, det är lite smågrejer kvar och det börjar även snart bli dags att packa alla mina saker från lägenheten. Som tur är kommer jag att få hjälp från familjen med den sista packningen och städningen innan jag åker ner till skåne. 
Nu är det dags att kila till jobbet. 
Min vardag | |
Upp