Sängliggande igen

Ligger här i sängen utslagen av den höga febern som bestämde sig för att hälsa på. Sedan jag kom till ön har jag varit sjuk med feber ca 4 gånger och jag börjar bli riktigt trött på det nu. Kan det inte vara någon annans tur? Nyss låg jag i vår varma bungalow med tre tröjor, en sjal och täcke över mig. Detta i över 30 gradig värme och ändå skakade jag av köld. Tillslut fick jag i alla fall i mig tabletter och febern har nu sjunkit även om jag fortfarande mår skit. Som tur är kommer Dan och tittar till mig lite då och då, nyss hade han med sig en juice till mig och om en timme ungefär kommer han att komma med middag också, vilken man jag har! Och ja ni läste rätt, min man! Jag som har varit singel i all evighet har nu fått en helt fantastiskt pojkvän. Det känns konstigt att skriva ut det men det känns så rätt när vi är tillsammans. Äntligen var det min tur!
 
Jag kommer att fortsätta att ligga i sängen ett bra tag till och sakta men säkert försöka ta mig upp senare under kvällen. Sist jag försökte ta mig till toaletten började jag kallsvettas och trodde att jag både skulle spy och svimma, därför blir det sängen ett tag till.
 
Under tiden får ni en bild från en soluppgång vi såg tillsammans för någon vecka sedan, Katri, Michelle och Annelie.
Gili öarna, Min vardag | |
#1 - - Josefine:

Stackarn, hoppas det går över snart! Men skönt att bli lite ompysslad av Dan kan jag tänka mig ;) Krya på dig<3

#2 - - Anonym:

Krya på dig.
Pappa

Upp