update

Tydligen så kommer förmodligen vår magsjuka från vår trevliga kväll på square då vi fått reda på att även Ash och Elodie har insjuknat i feber. Annelie har även hon insjuknat i vår härliga magsjuka från helvetet, tyvärr tog den lite hårdare på henne och jag fick ta mig dit och sätta dropp för att hon skulle må bättre. Här på ön finns inga riktiga läkare utan de som finns är inte ens sjuksköterskor även om de kallar sig för läkare. Det känns fel att självbehandla med intravenös vätska men då jag är den här som är mest kvalificerad och då Annelie förlorat en massa vätska så var det ett enkelt val. det hjälpte i alla fall, vi gick upp hennes blodtryck och hon började känna sig bättre. Jag tog mig sedan hem till Dan för att sätta dropp på honom också men när jag väl kom dit hade han lite mer energi än tidigare och jag var helt slut så jag somnade bara i hans famn, drömmandes en massa konstiga drömmar. Förhoppningsvis kommer vi alla må bättre imorgon efter en lång natts sömn!
Min vardag | |
#1 - - Josefine:

Bor inte du och Annelie ihop längre? eller är hon på sjukhuset? Jag hoppas ni blir bättre snart! Kram<3

Svar: Jo det gör vi men jag tillbringar ganska mycket tid med Dan eftersom att vi inte har så lång tid kvar tillsammans så jag är ofta hos honom. Nä Annelie var hemma hos oss, det räckte med den intravenösa vätskan jag gav henne :-)
Madeleine Stål

Upp