Kuala Lumpur

Jag ligger här i sängen och kan inte sluta tänka på hur lyckligt lottad jag är. Jag uppfyller min dröm, lever livet precis så som jag vill och försöker fundera ut hur jag vill att mitt liv framöver ska se ut och hur jag kan utvecklas. Våra dagar på gili är räknade och för att få stanna längre krävdes nu ett visarun. Vi bokade ett flyg och begav oss till Kuala Lumpur där vi nu tillbringar fem dagar. Fem dagars semester från vår semester. Vi bor på ett väldigt mysigt och genuint hostel vid namn the traveller hub, redan när vi steg in genom dörren blev vi varmt välkomnade av både personal och andra gäster. Det blev inte mindre positiv upplevelse heller när de hade en gratis barbecue på taket igår kväll.

Idag är planerna att besöka den botaniska trädgården samt fortsätta gå omkring i staden för att bara kolla och ta mängder av bilder. Det måste vara något av det bästa som finns när man besöker en ny stad, att strosa omkring och se vart man hamnar. jag har mängder va bilder redan nu men eftersom att jag reser lätt och inte har med datorn hit så får ni nöja er med skitiga mobilbilder.



Min vardag | |
Upp