19 timmar

19 timmar kvar i lägenheten, det ser fortfarande ut som kaos men jag vet i alla fall att jag har ett organiserat kaos även om det kanske inte ser så ut i andras ögon. I morgon tar jag min ryggsäck på ryggen och åker ner till skåne för att säga hejdå till resten av min familj samt möta upp Annelie och påbörja vår resa. Men innan det gäller det att få upp resterande grejer på vinden, storstäda lägenheten samt lyckas få igen min egen packning. Japp ni hörde rätt. När jag la fram det som jag trodde att jag skulle kunna få med mig blev jag positivt överraskad då jag tyckte att det såg lite och bra ut. Jag som alltid lyckas packa för mycket, men tji fick jag för även om alla kläder fick ordentligt med plats i ryggsäcken så finns det ju trots allt lite annat som också ska med. Tillslut såg väskan ut såhär:
 
 
Inte helt optimalt om jag får säga det själv men det innebär bara att jag får packetera om imorgon, det som inte går i går helt enkelt inte i. Jag vill även passa på att be om ursäckt för de kassa mobilbilderna som figurerat på bloggen sedan jag började blogga igen. Det har helt enkelt inte funnits energi och motivation till att ta fram stora, bra kameran men tanken är att så fort vi kommer iväg är det den som kommer att användas till allt. 
Australien, Bali, Min vardag | |
Upp