Dåligt nät.

Vi har insett att vi blev väldgit bortskämda på hotellet i Nusa Dua om man jämför med här. Där städades rummet varje dag, vi fick nya fräscha handdukar, varmvatten i duschen och hyffsat snabbt Wifi, här däremot är det ingen städning, endast kallt vatten i dålig stråle och Wifi:et ska vi inte ens prata om. På kvällarna när alla har kommit tillbaka till hotellet men inte hunnit ut och vidare finns det ingen som helst möjlighet att komma in på nätet. Nu när det är lite senare eller om man skriver på morgonen funkar det men det tar år och dar att ladda upp bilder. Därför har det inte varit så mycket ljud här och jag har så himla mycket som jag vill berätta och visa för er men det får komma lite i efterhand när nätet tillåter. Jag ska försöka förberreda så mycket som möjligt på datorn så att det bara är att ladda upp sedan.
 
I morgon checkar vi ut från detta fantastiska ställe och beger oss ut på nästa äventyr. Vi åker till Sanurför att där ta en dagstur ut på Lembogan Island och sedan vidare ut på Gili öarna. Mer om det senare, vi kommer att ha Wifi på det nya hotellet också men det är alltid en överraskning över hur snabbt det är och om det ens fungerar.
Bali | |
#1 - - Syrran:

Det är så kul att du uppdaterar (det har ju blivit oftare den här veckan än på typ ett helt år, haha) Jag saknar dig, även om det känns som att du bara är i Sthlm.
Du borde skriva alla inlägg i förväg i dokument, och så har du de sparade i framtiden på ett annat ställe än internet :*
xx

Svar: Hahah ja det stämmer, det är för att nu har jag något nytt och spännande att skriva om varje dag. Det händer liksom inte lika mycket grejer när man bara jobbar, äter och sover ;) Saknar dig med. Även om det bara är en vecka känns det som att vi varit här längre. Yes, det är det jag har gjort nu så nu är det bara att publicera alla :)
Madeleine Stål

Upp