Första etappen på resan

Lägenheten är städad och nycklarna är lämnade, väskan är packad och nu sitter jag här på tåget mot Malmö. Första etappen på vår stora resa. Jag tror att det är först nu jag börjar förstå vad som är på gång att hända. Efter alla avsked de närmaste dagarna och när lägenheten blev sådär läskigt tom, ja då stod man där och insåg att nu är det dags. Dags att prova vingarna, hur klyshigt det än låter så är det sant. Jag vet hur mycket jag utvecklades när jag flyttade hemifrån till Stockholm och det ska bli väldigt spännande att se hur jag utvecklas efter det här. Så nu vinkar jag av min vackra hemstad och ger plats för nya upplevelser.

 
Som ni kanske märker har en ny design kommit upp. En enkel design som ska ge mer fokus på mina bilder nu under resan. Den är fortfarande inte helt klar så om ni ser något som ser konstigt ut får ni gärna kommentera så att jag kan ändra det.
Min vardag | |
Upp