Marin headlands

Marin headlands är ett område som ligger precis efter golden gate bron i Marin. Där hittar du inte bara en av de bästa utsikterna över bron utan slås även av gyllene kullar och en fantastisk kustremsa. Efter att jag skrivit klart en uppsats för engelska kursen och Dan bakat färdigt sina chocolate chip cookies begav vi oss hit för att komma ut i naturen innan det återigen blev mörkt. Vi tog en kort promenad längs kustremsan och försökte se vem som kunde ta bäst foton. Jag och Dan har nämligen skapat ett instagram krig där vi utmanar varandra i vem som får mest likes. Så vill ni se vem som tar bäst bilder tycker jag att ni ska gå in där och kolla in madeleinestal_ och zero.emissions, glöm inte likea de bilder som är finast 😉 här nedan är ett urval av dem samt några andra som inte fått äran att komma med. 

Dan försöker få till den bästa bilden. 


Foto, Min vardag, Natur, USA | |
#1 - - birgitta Persson:

Vilka fina bilder ni har tagit. Jag tycker att Ni är lika bra.
Många Kramar
Birgitta

Svar: Tack Birgitta!
Madeleine Stål

Upp