Mot Sverige

Här sitter jag i mjukisbyxor och fleecetröja. Min transport till flygplatsen kommer om tre timmar och jag har varken packat eller gjort mig iordning. Det börjar bli hög tid för det nu! Som tur är har jag endast handbagage med mig så det kommer att göra det hela lite enklare. 
Det känns lite konstigt att åka hem till Sverige men det ska bli roligt att få se större delen av familjen igen. På grund av tidsskillnaden så kommer jag att komma fram på tisdag kväll svensk tid och stannar i Malmö till på måndag morgon då flyget tillbaka till San Francisco går. Det kommer även att bli en snabbvisit uppe i Göteborg på torsdag så jag har en känsla av att veckan kommer att gå väldigt snabbt. Men nu är det dags för mig att sätta fart. Vi ses i Sverige om några timmar! 
 
 
En bild från luften över San Francisco, tagen i april. 
Min vardag, USA | |
Upp