Tvära kast

Än en gång hinner jag inte mer än att lämna Sverige innan jag möts av dåliga nyheter. Om mindre än tre veckor kommer jag att åka tillbaka till Sverige för att gå på begravning. Det blir en kort visit och jag kommer sedan att åka tillbaka till SF. Därför är det mycket olika tankar som snurrar i mitt huvud här borta och jag har svårt att koncentrera mig på allt som behöver göras. Jag är i alla fall så glad att jag i en tid som denna har min trygga famn att luta mig mot när jag befinner mig så långt bort från familjen, han som får mig att le trots att jag för stunden inte känner för det. Det är guld värt.
Som ni förstår hamnar inte bloggen i första hand i det här läget och det kanske kan dröja lite mellan inläggen och det hoppas jag att ni har förståelse för. Tanken är dock att uppdateringen ska fortsätta och att jag kan fortsätta lägga upp bilder och kommentarer över vad som händer här borta, men det får som sagt bli lite som det blir nu den närmaste tiden. 
 
 
Min vardag, USA | |
#1 - - Josefine:

Jag är glad att du har Dan att luta dig mot. Ska bli skönt att träffa dig igen snart!

#2 - - Lina:

<3

#3 - - Anonym:

Stor styrkekram till dig❤️

Upp